
“Ne cerem scuze tuturor abonatilor afectati, carora le dam asigurari ca echipele RAJA fac tot posibilul pentru remedierea avariei in timp cat mai scurt si pentru reluarea furnizarii de apa la parametri optimi”, au transmis reprezentanții SC RAJA SA.
“Ne cerem scuze tuturor abonatilor afectati, carora le dam asigurari ca echipele RAJA fac tot posibilul pentru remedierea avariei in timp cat mai scurt si pentru reluarea furnizarii de apa la parametri optimi”, au transmis reprezentanții SC RAJA SA.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația CTnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe CTnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța (SPIT) aduce în atenția cetățenilor că începând de luni, 8 ianuarie, ghișeele agențiilor fiscale vor […]
Ca urmare a scăderii plăților directe pe fondul evoluției epidemiei de coronavirus, RAJA SA Constanța va suspenda activitatea casieriei din localitatea Eforie […]
Abonații RAJA dintr-o zonă a cartierului Faleză Nord nu au apă rece la robinete în urma unei avarii înregistrate de RAJA la […]
© CTnews - www.CTnews.ro - 2015 - 2025 | Toate drepturile rezervate
Be the first to comment